הינך נמצא ב: עמוד הבית
.1 כיצד נרשמים לאתר ?
א. יש ללחוץ על כפתור "לקוח חדש" הנמצא השמאלי העליון של המסך
ב. למלא את הפרטים הרלוונטים, כאשר מספר הח.פ /ע.מ /תעודת זהות,
ישמש אתכם לצורך זיהוי עתידי, בשם משתמש בריבוע הימני
ג. יש לזכור את הסיסמה לצורך כניסתכם המחודשת לאתר
*במקרה שבו מכל סיבה שהיא התקשיתם, אנו זמינים בימים א-ה 8.00-17.00 ונשמח לעזור
בטלפון מספר 03-6091092
2. כיצד מבצעים הזמנה ?
א. מוסיפים לסל הקניות את המוצרים בהם אנו מעוניינים.
ב. לוחצים על כפתור "הצג סל קניות
ג. לוחצים על כפתור- הזמנה או בקשה להצעת מחיר. הזמנתכם / בקשתכם מגיע אלינו בדו"אל
ומטופלת בהקדם
3. כיצד מקבלים הצעת מחיר ?
א. מוסיפי לסל הקניות את המוצרים בהם אנו מעוניינים.
ב. לוחצים על כפתור "הצג סל קניות".
ג. כאשר מופיע רשימת סל הקניות, לוחצים על כפתור "בקשה להצעת מחיר", בקשתכם מגיע
אלינו, מטופלת בהקדם ונשלחת חזרה אליכם- הצעת המחיר.
4. כיצד ניתן להזמין מוצר שאינו מופיע באתר ?
א.ניתן להוסיף את המוצר הנדרש בסעיף "הערות למשלוח", המופיע בעת הצגת סל הקניות.
ב.ניתן ליצור קשר טלפוני בטל:
5. כיצד מזמינים חותמת / שלט ?
א. לוחצים על כפתור קטגוריית "חותמות" / שלטים
ב. ממלאים את הטקסט הרצוי בחלון הריק
ג. ניתן לבחור את גודל הטקסט בכל שורה ולהדגישה, כמו כן ניתן את צבע הטקסט ובשלטים -
גם את רקע השלט.
ד. מוסיפים לסל.
ה. בעת הצגת סל הקניות ניתנת שוב האפשרות לערוך את החותמת / השלט
6. כפתור איזור אישי
א. מוצרים מועדפים- כל מוצר באתר, שתוסיף לסל, באופן אוטומטי מתווסף גם לתיקיה מוצרים
מועדפים האישית שלך הנמצאת ב"איזור אישי". משם תמיד תוכל לראות ולהזמין מוצרים
מתוך רשימת המוצרים הקבועים שלך.
ב. הגדורות - שם ניתן לעדכן את פרטי הלקוח.
ג. היסטוריית הזמנות- שם משמרות הזמנותיך הקודמות וניתן לצפות בהן.
7. למה אין סיכום מחירים בהזמנה ?
אין סיכום מחיר הזמנה באתר משני סיבות: